بشتابید ! بشتابید ! وقت تنگ است !

اگر به دنبال ِ یک شور و حال ِ درست و حسابی هستید  

اگر به دنبال ِ یک تفریح ِ سالم هستید  

اگر حوصله تان به شدت سر رفته  

اگر دلتان حسابی تنگ است  

اگر احساس دِپسُردگی و آرزوی ِ مرگ و اینا دارید  

اگر هم نه بر عکس حالتان به شدت خوب است  

اگر کبکتان خروس می خواند  

اگر قورباغه ی دلتان هوس ابو عطا خواندن کرده و آب هم سر بالا می رود (چه ربطی داشت ؟!) 

اگر تنهائید  

اگر تنها نیستید  

اگر صدایتان خوب است و در آرزوی خواندن به سر می برید و استعدادی کشف نشده دارید اما هیچ کس حاضر نیست شما را کشف کند  

اگر صدایتان بد است ولی باز هم آرزوی خواندن دارید  

اگر ... نمی دانم دیگه !  

هر چی هستید و هر جا هستید و هر کار می کنید ، بکنید فقط یه لحظه آب دستتونه بزارید زمین و آوازی بخونید و صداتونو ضبط کنید چون : تنها صداست که می ماند ! نه ، یعنی : 

آکادمی ِ موسیقی ِ کیا تقدیم می کند : 

یک بــــــــازی ِ وبلاگی ِ دیــــــــــــــــــــــــــــگه !!! 

بشتابید که وقت تنگ است ! 

فایل ِ ضبط شده ی صدایتان را به این آدرس kiamehr.bastani@gmail.com ارسال کنید و در این بازی یا بهتر است بگویم مسابقه شرکت کنید ! مطمئن باشید کلی هم خوش می گذرد ! 

برای کسب ِ اطلاعات ِ بیشتر به اینجا مراجعه کنید . 

 

 

تَه نوشت 1: اول از کیامهر تشکر می کنم که دوباره با راه اندازی ِ یک بازی ِ دیگه تصمیم داره بچه هارو دور ِ هم جمع کنه و شور و حالی در فضای بلاگستان ایجاد کنه ! مرسی کیامهر ! انشالله دلت همیشه شاد باشه !  

تَه نوشت 2: من یکی که تصمیم دارم در این مسابقه شرکت کنم ، حالا هر چقد صدام بد و گوش خراش و زاقارت و اینا باشه ! اصلاً چرا شکسته بندی می کنم خیلی هم صدام خوبه ، تازه افتخار می دم بهتون که اجازه می دم صدامو بشنوید !

 

تَه نوشت 3: این چند روزه انقد سرم شلوغ بود وقت نمی کردم آپ کنم یا وبلاگ خونی کنم . البته هنوزم کلی کارام مونده ولی نمی شد به این بازی که مطمئنم پُر شور و حال ترین بازی خواهد بود لینک ندم و خبرتون نکنم ! الکی لوس بازی در نیارید که آی صدام خوب نیست ، آی سرما خوردم ، آی برف باریده ، آی سیل اومده و اینا ! جان ِ من شرکت کنید ! جان ِ من ! 

نظرات 12 + ارسال نظر
خودم دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 16:44

سلااااااااااااااااام بانو ....
من رو فعلا از این بازی معاف کن چون هیچ جوره فعلن صدام خوب نیست ....
ولی خب حالا خودم که میدونم صدام خیلی قشنگه و مثل شهره و گوگوش و مهستی و حمیرا و هایده و اینا یا نه حتی از اون ها هم قشنگ تره ... اما چه میشه کرد که بازی روزگار اجازه نمیده فعلا آوازی بخوانیم و برای دوستان صدای نا به هنجارمان را بفرستیم ...
امید است که در بازی های آینده جبران کنیم بانو جان ...
ولی میام و صدای بچه ها رو گوش میدم ... علی الخصوص صدای قشنگ خودتو قناری من ....

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم.
باشه ، تو یک نفر عذرت موجهه !! اما حیف شد که نمی تونی شرکت کنی ! انشالله بازی های بعدی !
من ؟! قناری ؟!! جوک می گی ؟!!

بچه مثبت دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 19:52 http://o-mosbat.blogfa.com

شور و اشتیاق برا شنیدن صدات
اوازت
تمام تلاشتو بکن که ناامید نشما

مرسی عزیزم.
تلاشمو می کنم ولی خب یه وقت ناامید شدید دیگه به بزرگی خودتون ببخشید دیگه !

سوریا دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 21:47 http://soorya.blogfa.com

این یعنی شرکت می کنی دیگه ؟!

خودم سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 01:56

قناری منی دیگه ....

بمیرم الهی ، چه قناری بد صدایی داری !!

دخترک زبون دراز سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 07:30 http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com/

سلام حنانه جونم...
تازه یه تشکر دیگه هم از کیامهر نکردی این که بدون موضوع مونده بودی واسه نوشتن بهت موضوع داد
منم صدای حنانه مونم رو میذارم شما فیض ببر اگه افتخار بده بخونه...
تو که صدات قشنگه دختر خوب...می بینم دیشب دیر نرسیدی فقط من غایب بودم

سلااااااااااااااااااااااااام عزیزم.
ای بابا لو نده دیگه زبون دراز جان ! آبرومو بردی .
بزار ببینیم صدای من بهتره یا حنانه تون ؟!
راس می گی ؟! صدای من قشنگه !!! دیگه خوابم نمی بره !
آره دیشب جات کلی خالی بود !

بهار مامان امیر سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 09:46 http://oribad.blogfa.com

سلام... من که کلا بیخیال این مسابقه شدم... میترسم هر کی صدام و شنید دیگه پاش و تو وبلاگم نذاره

سلاااااااااااااااااااااااااام.
نه نترس ! تو شرکت کن من قول می دم خودم پا تو وبلاگت بزارم !

آقای رز سیاه سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 10:42 http://blackrose1988.blogfa.com


74739

من آخر نفهمیدم این عددا چیه تو هر بار می زاری ؟!

آسانا سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 13:27 http://asanaaa.blogfa.com/

سلام فلوت زن عزیز:

خوبی دوست من؟

همه در مورد فایل های صوتی صحبت میکنن

باید خیلی جالب باشه

تعریف دوستان نشون میده گویا شما صدای خوبی داری

راستی شما ها که تا دیر وقت بیدار می مونین پس کی میخوابین؟؟؟

من که صب نمیتونم بیدار شم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام بر آسانای عزیز.
خوبم. تو چطوری ؟
نه بابا ! اونطورام نیس ! دوستان لطف دارن به من !
اگه تا ۳ ، ۴ بیدار بمونم معمولاً صبح ها تا ۱۰ می خوابم دیگه ! تازه ۱۰ به زور پا میشم .

آسانا سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 13:28

راستش اولش که این پستو دیدم بهم استرس وارد شد

اصلا فکرشو نمیکردم

شما فرستادین؟

خوب شد تا 5شنبه تمدیدش کردن

چرا عزیزم؟! چی نوشتم مگه ؟!
آهان از لحاظ بشتابید بشتابید استرس گرفتی ! ببخشید ! خدارو شکر تا پنج شنبه شب تمدید شده !

پونه سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 14:40 http://jojo-bijor.mihanblog.com

سلااااام حنانه جونم.
فایلتو فرستادی یانه؟؟؟
چقدر جالب از اینکه موضوع پست هامون یکیه!!!!

من چطوری میتونم گودری درست کنم؟؟؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام پونه جونم.
آره فرستادم ! تو چی ؟
برا ساختن گودری میام بهت می گم !

کیامهر سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 15:33

دستت درد نکنه حنانه جان
شرمنده کردی
ایشالا عروسیت بیایم دم سالن با کت شلوار
مهموناتون رو راهنمایی کنیم

خواهش می کنم کیامهر عزیز.
کاری نکردم !
اختیار دارید ! شما صاحب مجلسید ولی دیگه از ما گذشته !

رها پویا چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 13:59 http://gahemehrbani.blogsky.com/

دمت گرم داداش کیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد