تو که صدات خیلی قشنگه ! زنگ ِ صدات خیلی عجیبه....

عجب روزا و شبائیَن این روزا و شبا ! چه شور و حالی توو بلاگستان برقراره ! این بازی های وبلاگی عجیب همه رو جذب می کنه و به شور و حال و حول و وَلا می ندازه ! انگار آدم چه قرار مهمی داره ، تا مثلاً زمان ارسال آثار و هنر نمائی ها تموم شه ، همه بدو بدو می کنن برا ارسال آثارشون ، بعدم انتظار و انتظار تا رونمائی آثار و اینجا قسمت خوب بازیه که همه رو به ذوق و شوق میاره ، حدس زدن و انتخاب و توصیف و تشبیه و گاهی نقد و تحلیل !  

 

کلی خوش می گذره و ممکنه با خیلی ها آشنا شی یا بیشتر آشنا شی ، یا مثلاً بعضی مخاطبای خاموش اینطور وقتا روشن می شن یا حتی اونا هم ترغیب یا گاهی وادار!! به وبلاگ نویسی می شن ( آیکن میلاد که به زور!!! قراره به زودی وبلاگ بزنه ! ) کلاً این بازیا خیلی توو روحیه آدم تاثیر می زاره ! این بازیایی که بانی اونها کرگدن بود و هم اکنون هم کیامهر داره با خلاقیت هاش همچنان به این بازی ها ادامه می ده و هر از چند گاهی که حس می کنه فضای بلاگستان سوت و کور شده ، یه بازی راه می ندازه و همه رو به وجد میاره ! این روزا هم که خودتون در جریانید ، بازی یا بهتره بگم مسابقه ی خوش صداترین ها در آکادمی ِ موسیقی ِ کیا برقراره ! تا پنج شنبه شب فرصت داشتیم هنرنمائی هامون رو به ایمیل کیامهر ارسال کنیم و جمعه ( دیروز ) ساعت ۷ غروب از صداها رونمائی شد و از دیروز تا حالا همه اونجا جمعن که صداهارو گوش کنن و رای بدن ! تا فردا شب ، یعنی یکشنبه ساعت ۲۴ فرصت هست برای رای دادن و سپس صاحبان ِ این صداها معرفی می شن !!! 

 

جا داره اینجا برای بار چندم از کیامهر به خاطر زحماتی که در این چند روزه کشیده و فضائی حرفه ای و در عین حال زیبا برای این مسابقه ترتیب داده و کلی همه رو شاد کرده ، تشکر کنم و همچنین از همسر بسیار مهربانش ، مهربان که حتماً این مدت همراه او بوده و کمکش کرده و اصلاً به خاطر صبوری ِ زیادش ازش ممنونم! 

 

در این بازی ۹۹ نفر شرکت کردن ! هر ۹۹ صدارو شنیدم و لذت بردم ! خب بعضی ها واقعاً صدای فوق العاده ای داشتن و بقیه هم صداشون شاید معمولی بود ولی دلنشین بود ! اما بد صدا نداشتیم ! اصلاً مگه صدا هم بد می شه ؟! اونم صدای آدم هایی با قلب های گرم و قرمز ، آدمهایی که با تمام عشقشون آواز یا دکلمه ای رو خووندن که توو این بازی شرکت کنن فقط محض این که دور هم باشیم ، دوست باشیم و بهمون خوش بگذره ! فقط برای این که ازین روزا و شبا خاطره بسازیم ، توو کامنت دونی ِ وبلاگ ِ کیامهر جمع شیم و بگیم و بخندیم و بعدها مدام ازین خاطرات یاد کنیم و هر بار لبخندی رو مهمون لب هامون کنیم !  

 

یه چیزی رو می خوام این جا بگم ، این که بعضیامون ممکنه صدامون خوب باشه ولی مثلاً آواز یا ترانه ای که انتخاب می کنیم برا خوندن به جنس ِ صدامون نخوره و همین باعث شه که صدامون خیلی خوب به نظر نیاد ! پس باید با جنس ِ صدامون آشنا شیم و با تمرین ِ زیاد تشخیص بدیم که چه ترانه هایی به صدامون می خوره ! من این کشفیات رو در طول این مسابقه و با گوش دادن ِ ۹۹ فایل بدست آوردم ! کم نیستا !!! ( فلوت زن کارشناس می شود !

 

خب ، بی صبرانه منتظرم تا فرداشب شه که هم نفرات برتر مسابقه انتخاب بشن و هم ( این خیلی مهم تره ! ) بدونم این همه صداهای دوست داشتنی ( منظورم هر ۹۹ تا صداستا !!! ) متعلق به چه کسانیه ؟! 

 

اگه هنوز در این انتخابات شرکت نکردید حتماً برید شرکت کنید تا هم رای بدید و هم از شنیدن این همه صداهای دلنشین و خاطره ساز محروم نشید ! پس بزن که بری ! 

 

 

تَه نوشت ۱: این یه هفته بیشتر ِ پُست هام مربوط به این مسابقه بوده ! خب وقتی کیامهر این همه وقت و انرژی و حتی پُست هاش رو برای این مسابقه صرف کرده ، خب چه اشکال داره ما هم دو سه تا پُست صرف ِ این مسابقه ی دلشاد کن ، بکنیم ! البته من که فقط دو تا پُستم مربوط به این مسابقه بوده تا حالا و توو دو پُست ِ دیگم هم فقط اشاره ای شده در تَه نوشت ها ! 

 

تَه نوشت ۲: دنیای ِ این روزای من هم قد ِ آکواریومم شده ! عجیب حال و هوا و زندگی ِ این ماهیارو دوست دارم ! کاش منم ماهی بودم !!! 

 

تَه نوشت ۳: صرفاً جهت ِ زیاد شدن تعداد ِ تَه نوشت هاست و ارزش ِ دیگری ندارد .

نظرات 41 + ارسال نظر
سوریا شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 19:27 http://soorya.blogfa.com

من شرکت نکردم ولی امیدوارم تو انتخاب شی

حیف شد که شرکت نکردی ! دوست داشتم صداتو بشنوم !
مرسی عزیزم.

A ز R ه H ر A ا Z شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 19:40 http://www.zafa.blogsky.com

سلام عزیزم.منکه کسی هنوز به صدای دوستم رای نداده امیدوارم حداقل تو رای بیاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم.
آخی ! عیب نداره تا فردا مهلت هست بهش بگو ناامید نباشه !
مرسی انشالله !

راستی یعنی خودت شرکت نکردی ؟!

رضا شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 20:13 http://shabgardi.blogfa.com/

امیدوارم موفق باشی

ممنون.

آسانا شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 20:20 http://asanaaa.blogfa.com/

سلام حنانه جان:

خوبی؟

من تا اسم تورو تو کامنت دونی دیدم سریع پریدم وسط

بعد دیدم تو رفتی پشیمون شدم

ایشالا دفه دیگه

گویا کسی از صدای ضعیف ما خوشش نیامده و همچنان صفر می باشیم

تو رای آوردی؟

ایشالا رای بیاری و بری فینال

سلااااااااااااااااااااااام آسانای خودمان.
خوبم. تو خوبی ؟
آخی ! الهی ! می دونستم یکم دیگه می موندم بعد می رفتم !

اشکال نداره ! این رای ها که مهم نیست ! آخه از این همه صدا فقط به ۵ نفر رای دادن خیلی سخته خب !
خیلی دوست دارم بدونم صدات کدومه و بشنوم ! البته شنیدم ولی خب نمی دونم که کدومه ؟! انشالله فرداشب معلوم می شه !
منم ای یه کَمَکی رای آوردم !
مرسی عزیزم. فینال که فک نکنم ! خوش صدا تر از من زیاده ماشالله !

بی وبلاگ شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 20:23

سلام. پس دلیل اینکه همه به من رای دادن اینه که جنس صدام با آهنگم جوره! عجب!!!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام. حتماً همینطوره !

آسانا شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 20:44

راس میگی صدای همه خوب بود ولی در مورد جنس صدا باهات موافقم

بعد رونمایی صدا ها بیا بهم بگو جنس صدام چطوریه و چه ترانه ای بهش میخوره شما که کارشناسی تو این زمینه منو راهنمایی کن لطفا

چون خودمم به همین نتیجه رسیدم

کارشناس که نه ! اما چشم میام راجع به صدات نظر می دم انشالله !

دلارام شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 21:33

سلام بر حنانه بانو.چه کار قشنگی کردی که همچین پستی نوشتی.چقدر قشنگ قدر دور هم بودن رو دونستی.خوشحالم که دوستهای خوبی مثل شما پیدا کردم.

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر دلارام جان.
مرسی عزیزم. لطف داری !
منم خوشحالم که دوستای خوب و بیشتری پیدا کردم ! مهمترین هدف از این دور هم جمع شدن ها همینه دیگه !

فاطمه (شمیم یار شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 21:42

سلاممممممم عزیزم
کاش یه هوا راهنمایی میکردی من هنوز به دونفر دیگه میتونم رای بدم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام فاطمه جان.
راهنمائی از چه نظر قربونت ؟! می خوای شماره خودمو بگم ؟! گوشتو بیار جلو !!!

فرناز شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 21:50 http://www.zolaleen.persianblog.ir

من که کلی حال کردم حنانه جان...مثلن من خودم با تو آشنا شدم

قربونت برم ! منم از آشنائی با تو خوشحالم !!!!

فاطمه (شمیم یار شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 22:17

آره دیگه یه جورایی همون شماره دیگه..
چه کنیم همین صداقتمون ما رو کشته

آخ آخ !!!
در گوشت گفتم دیگه ! شنیدی ؟!

عاطفه شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 23:00 http://hayatedustan.blogfa.com/

سلام بر یکی از صدا مخملی های آکادمی کیامهر
خووووووووبی حنانه جونم؟

سلااااااااااااااااااااااااااااام بر عاطفه بانوی عزیزم.
همچینام که می گی صدام مخملی نیست !
خوبم. تو چطوری ؟

میلاد یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 00:05

سلام عرض شد هاله بانو

ارادت زیاد داریماااااا

حالا اینجاهمممممممممممممم اره ؟؟؟؟

هاله بانو ؟!!! میلاااااااااااااااااااااد حالت خوبه ؟!!!!

ارادت به من یا هاله بانو ؟!!!!

اینجا هم بعله !!!!

میلاد یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 00:26

ای خداااااااااااااا

گیج زدم حنانه خانم

بخدا از بس چشم به مونیتور بوده از ظهر هنگ کردم
چشام فیلی ویلی رفته
اشتباه نوشتم

اما در کا چیزی عوض نمیشه ما به شماهم ارادت ویژه داریم

اشکال نداره ! زیر این همه فشار برا وبلاگ زدن حق داری گیج بشی !

خب بچچه مگه مجبوری ؟! هر چند خودم از تو بدترم !

ممنون. لطف داری !

آسانا یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 01:41 http://asanaaa.blogfa.com/

چه باحال!

منو تو انگار شیفتی کار می کنیم هر وقت من هستم تو نیستی هو وقت تو هستی من نیستم

اون موقع که تو اومدی من کاری برام پیش اومدو رفتم و اون سری تو

خیلی برام جالب بود


راستی اینقد دوس دارم فردا بشه

والله من خودمم موندم ! آخه این مشکلو با بیشتر بچه ها دارم ! اصلاً کلاً من میام همه می رن ! شدیم مثل جن و بسم الله ! البته من بسم اللهَما !!!

منم دوست دارم.

... یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 11:04 http://www.saghakhooneh2.blogfa.comhttp://

کلا مخالف با این بازیها هستم. این کار ها بیشتر به درد انجمن های گفتگو میخوره! وبلاگ فضای دیگری است...

این هم نظری ست !

ترنج یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 12:47 http://toranj62.persianblog.ir/

سلام عزیزم خوبی
من هنوز به فرصت نکردم صداهارو گوش بدم

سلاااااااااااااااااااااااااام ترنج جان.
اخی ! چرا پس ؟!
عیبی نداره ! اگه تونستی امروز گوش بدی که خوبه می تونی توو رای گیری هم شرکت کنی ، اگه نه که فرصت برا گوش دادن به صداها زیاده ولی دیگه برا رای گیری نه !

دخترک زبون دراز یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 13:08 http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com/

سلام من رو حدس بزن بهم بگو

سلااااااااااااااااااااااااااام. آخه سخته !! یه راهنمائی کن !

مجتبی جوانی یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 23:37 http://www.heoman.blogfa.com

بداخلاق.
حالا دیگه مارو یادت رفته هان؟
تاحالا مگه اسپمر ندیدی.. شغل جدیدمه

من بداخلاق نیستم !
هیچم یادم نرفته ! جنابعالی بی معرفت شدی و جدیداً میای فقط کامنتای تبلیغاتی می زاری !
اِااااااااااا ، مبارکه انشالله ! در آمدت خوبه حالا ؟!

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 00:24 http://kooche2.blogfa.com

خیلی خوشگل خوندی ...

مرسی عزیزم. لطف داری !

م . ح . م . د دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 00:43 http://baghema.blogsky.com/

بهت رای دادم و به رای ام هم افتخار میکنم ...

عاااااااااااااااااااااااااااااااالی بود صدات

واقعاً ممنونم محمد .
لطف داری !

آسانا دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 01:04 http://asanaaa.blogfa.com/

به به

حنانه جون؟

صدات که خیلی خوبه

حیف که بهت رای ندادم جز انتخابام بودی

فقط می تونستم به 5 نفر رای بدم من 8 تاا انتخاب داشتم

خیلی خوب خوندی خیلی

به به آسانا جون !
مرسی عزیزم. لطف داری !
همین که گفتی کافیه !
مطمئناً به کسانی رای دادی که حقشون بوده !
خیلی ها صداشون فوق العاده بود .
من خودم به سختی تونستم از بین ۲۶ نفر انتخابم ، فقط ۵ نفر رو انتخاب کنم !

آرمین دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 03:02 http://www.musicarmin.blogfa.com

این نظر و دادم تو وبلاگ کیامهر همه فالش میخونن فقط حنانه تقریبا فالشی نداشت

هیچ کدوم سر ضرب ها رو رعایت نمیکنن

فراز و فرود ها رو رعایت نمیکنن تو فراز صداشون و زیاد میبرن بالا کم میارن تو فرود خیلی میان پایین

صداشونو هیچکدوم آزاد نمیکنن با ترس میخونن

بعضی از صدا ها لرزش داره


بدروود

مرسی آرمین عزیز. نظرت رو دیدم ! لطف داری !

خیلی ها صداهای قشنگی داشتن ولی به قول تو این موارد رو رعایت نکرده بودن ، خیلی ها هم ترانه ای که انتخاب کرده بودن به جنس صداشون نمی خورد !
ولی صدای خیلی هاشونو دوست داشتم .

بابا کارشناس !!!

الهام دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 08:57 http://sampad82.blogfa.com

عالی ی ی ی بووووووووود صدات حنانه جووونم...
هر کسی که صداتو گوش میداد(دوستان) میگفتن صددااات عالیه

پونه دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 11:30 http://jojo-bijor.mihanblog.com

سلاااااااااااام حنانه جونم.

لذتی بردیم از صدای دلنشینتان.

سلااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم.

قربونت برم ! بخدا منم از شنیدن صدات خوشحال شدم !

شنیدن صدای تک تک بچه ها ، بخصوص اونهائی که می شناختمشون خیلی لذت بخش بود ، خیلی !

گل گیسو دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 13:24 http://gol-gisoo.blogsky.com/

سلاااااااااام حنانه ی عزیزززززم
چقدر صدات لطیف و مخملیه
از شنیدنش خیلی لذت بردم

سلاااااااااااااااااااااااااااام گل گیسو جونم.

قربونت برم خانومی. لطف داری !

منم از شنیدن صدای تو لذت بردم !

مجتبی دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 13:54

سلام
از اینکه صدات رو انتخاب کردم شوکه شدم فکر نمی کردم صدای تو باشه در هر صورت صدای خیلی خوبی داری اینجا تو اداره کلی خاطر خواه پیدا کردی از شنبه داشتیم سر انتخاب صداها بحث می کردیم جزء صداهای بودی که خیلی طرفدار داشت
خوش باشی و خوش آواز

سلااااااااااااااااااااااااااااام.
ممنونم واقعاً !
الان نمی دونم چی بگم ؟! هیچ وقت فکر نمی کردم که صدام اینطور باشه و راجع بهش اینطوری بگن ! واقعاً همه لطف دارن !
سپاسگزارم .

سارا دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 14:08 http://gahneveshthayeman.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااام
چند وقت نبدم می بینم که اسباب کشی کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مبااااااااااااااارکه عزیزم!
من این روزا حساااااااابی درگیرم
ببخش اگه کم می آم سراغت مهربونم

سلاااااااااااااااااااااااااام سارا جونم.
چطوری؟
آره ، خیلی وقته نیستی ؟! دلم برات تنگ شده بود...
مرسی.
آخی ! امیدوارم زودتر درگیریات تموم شه ، فرصت داشته باشی و مثل گذشته ها بیشتر حضور داشته باشی !

مریم دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 17:31 http://mazhomoozh.blogfa.com

صدای شما خیلی گیراست. تبریک بابتش.

ممنونم مریم عزیزم. لطف داری خانومی !

جزیره دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 19:41

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر حنانه ی عزیز.خانم معلم خودم.
فقط یه چیز باعث شد که کامنت یزارم اون هم صدات توی بازی کیا بود. اهنگی که خونده بودی فوق العاده بود .صدبار صداتو گوش دادم.اهنگ صداتو دوس داشتم اخرش هم نتونستم طاقت بیارمو رفتم اهنگی رو که میخوندی رو دانلود کردم

حنانه جان فوق العاده بود اهنگ صدات

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر جزیره عزیز و خیلی خیلی کم پیدا !!!
بابا کجا بودی تو ؟!!!! دلم برات تنگ شده بود ! از شازده کوچولو سراغتو گرفتم گفت که دیگه کم پیدایی ! چرا یهو رفتی ؟!

مرسی عزیزم. لطف داری ! خیلی خیلی لطف داری !
کاش تو هم شرکت کرده بودی و می شد صدای تو رو هم شنید !
کاش مثل گذشته ها بیشتر بیای و از حالت با خبر باشم دوست قدیمی !

بچه مثبت(کوزه گر ثابق) دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 20:58 http://o-mosbat.blogfa.com

سلام شرمنده چند وقت بتون سر نزدم
نگی این بچه بی وفاس
سرم شلوغ بود
جا شما تو همایش صفرو نیم خالی بود

سلاااااااااااااااااااااااااااام بچه مثبت جان.
خواهش می کنم. هر وقت دوست داری بیا گلم. منم هیچ وقت یه همچین فکری در موردت نمی کنم !
ممنونم. معلومه حسابی خوش گذشته خداروشکر !

دخترک زبون دراز دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 21:42 http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com

اولین نفر یکه داره بهت تبریک میگه بابا صدا قشنگ یه امضا میدی ؟یه عکس بگیریم باهم؟
مبارک باشه شیرینی کی میدی حنانه جونم؟

مرسی عزیز دلم ! مرسی . خجالتم می دی !
باور کن اصلاً فکر نمی کردم توو ۱۰ نفر اول باشم ! خب واقعاً هم به خاطر بزرگواری کیامهر و حمید بود که با انصراف دادنشون من جزو ۱۰ نفر قرار گرفتم و واقعاً در مقابل این لطف و بزرگواریشون زبونم بند اومده و نمی دونم چی بگم ؟!
شیرینی هم می دم ! هر وقت که بخوای !
ولی صدای دوست داشتنی تورو هم هیچوقت فراموش نمی کنم ، بخصوص اون شعر جالبی که با لهجه ی شیرین خراسانی خووندی و از بیشتر بچه ها یاد کردی ، همینطور از من ! کارت عالی بود چون خاطره ای ساختی موندگار با این کارت !

عاطفه دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 23:53 http://hayatedustan.blogfa.com/

حنانه جون تبریک میگم که جزء ده نفر اول شدی

مرسی عاطفه جونم. مرسی خانومی .

دختر ایرونی سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 01:59 http://iranian-girl22.blogfa.com

تبریک میگم حنانه ی گلم
میخواستم قبل اعلام نتایج بیام بگم صدات قشنگ بود ولی فرصت نت اومدن دست نداد
حالا با یه تیر دو نشون زدم
امیدوارم همیشه توی زندگیت جزو برنده ها باشی

مرسی عزیز دلم.
بابا خجالتم می دین ! مرسی.
قربونت برم. تو هم همینطور خانومی.

دخترک زبون دراز سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 07:57

خوب یادت نره تو اینجا جلو این همه آدم قول شیرینی دادی مرسی عزیزم لطف داری بهم

یادم نمی ره عزیزم. چشم.

ماهک سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 08:46 http://www.maahakkkk.blogfa.com

تبریک میگیم امیدورام در مرحله بعدی هم موفق بشی و امیدوارم که همیشه و در همه مراحل زندگیت موفق باشی

ممنونم ماهک جان. لطف داری !
تو هم همینطور نازنین .

آرمین سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 10:33 http://www.musicarmin.blogfa.com

بابا خواننده - بابا سیمین غانم - بابا استاد محمدرضا شجریان - بابا فالش نخون - بابا موسیقی دان

بابا مهربون !
بابا با معرفت !
بابا تحویل بگیر !
مرسی آرمین از لطفت!

پرو ویروس سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 11:27 http://provirus.blogfa.com

ما شیرینی می خواهیم ای فلوت زن خوش آوااااااااز!!!
:دی

آخه کجا گیرتون بیارم شیرینی بدم من ؟!
باشه گلم. چشم .

رها بانو سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 12:01 http://rahabanoo.blogsky.com/

سلام حنانه جون ...
صدات فوق العاده ست ...
جدی میگم ...

سلاااااااااااااااااااااااااااام رها جونم.
مرسی عزیزم. ممنونم.

رها پویا سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 14:26 http://gahemehrbani.blogsky.com/

حنانه جون خوش صدای خودمون چطوره
تبریک میگم . هم خوب میخونی و هم خوب مینویسی. هم گلی هم ...ی هم...ی و اینا
خیلی عالی بود. راست میگی حنانه جون. خیلی خوش گذشت
موفق باشی همیشه عزیزم
از بابت کارشناسیت هم ممنون

خوبم قربونت برم. تو چطوری؟
مرسی رها ! اینها از لطف و مهربونی و خوبی خودته خانومی !
خواهش می کنم.
انشالله تو هم همیشه موفق باشی.

خودم سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 16:23

سلاااااااااااااااااام فلوت زنم ....
خواننده ی مهربان این دنیای مجازی ... از اول هم میدونستم تو بالاخره با این فلوت زیبات خواننده میشی ..
.
.
.
کارشناسی خوانندگیت هم مبارک بانو ...
کاش منم ماهی بودم .. یا پرنده بودم ... ای خدااااااااااااااااااا ...
با این ته نوشت آخری مردم از خنده دختر جون .... از دست تو ...

سلااااااااااااااااااااااااااااام خودم جان. چطوری عزیزم؟
با فلوتم خواننده می شم ؟!! من که نفهمیدم چی شد ، ولی بهرحال مرسی عزیزم ! از لطف زیادته مهربون !

دلارام سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 21:11

حنانه جون تبریک میگم بابت صدات .بلا بی دلیل نبوده که اسم وبلاگت رو گذاشتی فلوت زن.هنرمندی دیگه

ممنونم عزیزم. لطف داری !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد