شاید شروعی دوباره در پایانِ یک پائیز...

بعد از یه مدتِ طولانی ننوشتن  ، وقتی می خوای بنویسی احساس ِ یه جور سردر گُمی داری ، انگار الفبای نوشتن  از یادت رفته ! دچارِ یه جور وسواس هم می شی که چی بنویسم ؟ اصلاْ از کجا بنویسم ؟ چه جوری بنویسم؟   

دیدی این تازه نویسنده هایی رو که هِی می نویسن و هِی کاغذو  پاره می کنن و مُچاله و بعدم شوووووت  ، توو سطلِ آشغال! 

حالا الان همون حس هارو دارم. شاید هیچ چی ننویسم بهتر باشه ؟! 

اما نه ، همینجوری شروع می شه دیگه ! کم کم راه می افتم دوباره ایشالله ! 

خدا کنه بتونم بنویسم ، دلم برای نوشتن ِ اینجا تنگ شده ! 

دلم می خواد بتونم دوباره  وبلاگ نویسی رو شروع کنم و ادامه بدم ، یعنی چند ماه به چند ماه نباشه ! حداقل ماهی یکبار  بنویسم ، یعنی می شه؟!! از پَسش بر میام آیا؟!!! 

خدا رو چه دیدی !  

...

من خوبم ، بهترم ! 

سعی می کنم فعال تر باشم. دوباره زنده شدن سخته دیگه ! 

 

از خیلی خبرها دور بودم . نبودم و نمی دونم اینجا چی گذشته ، البته گاهی سر زدم ولی خیلی کوتاه!  

از حالتون باخبرم کنید! 

دوستای بامعرفتِ وبلاگی همیشه توو قلبم جا داشتید و دارید. 

دوستتون دارم. 

 

 

تَه نوشتِ تقدیمی به تک تکِ شما :  آدم های ساده را دوست دارم 

همان هایی که بدی ِ هیچکس را باور ندارند 

همان هایی که برای همه لبخند دارند 

همان هایی که بوی ناب ِ  آدم  می دهند... 

و من باور دارم  

که تو  از همانهایی!

نظرات 8 + ارسال نظر
میلاد شنبه 18 آذر 1391 ساعت 17:49

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام (آیکون میلادی که شبیه حنانه می خواهد سلام کنه)

خوش اومدی خوش اومدی

چه عجب، خیلی خوشحالمون کردی، صفا اوردی

ممنون که برگشتی

واقعا خوشحال کننده اسست بازگشتت

انشالله مثل سابق دوباره پرفروغ و فعال بشی، ماهم بیایم اینجا اذیت کنیم

مخلص کلام اینکه خوشحالم از برگشتنت

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام میلاد عزیز.
مرسی از مهربونیات دوست ِ خوبم.
بودن کنارِ شماها برای من هم خوشحال کنندست!

سلااااااااااااااااااااااااااااام
خوش برگشتی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم.
مرسی.

فرزانه شنبه 18 آذر 1391 ساعت 23:02 http://www.boloure-roya.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام
چطوری حنانه جان؟ رو به راهی؟ خوبه که دوباره هستی (آیکون ماچ و گل )

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام فرزانه جان.
خوبم.
ممنونم از محبتات!

سحر دی زاد یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 07:24 http://dayzad.blogsky.com

آخ جون
آفریییییییییییییییین

عزیزم.

دل آرام یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 19:39 http://delaramam.blogsky.com

سلااااااااااام
حنانه انقدر که از بالا اومدن لینکت تعجب کردم اصلا پستت رو نخوندم
خیلی خوش اومدی
بازگشت غرور افرینت به بلاگستان مبارک باشه عزیزم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم.
اشکال نداره همچین خیلی چیز ِ مهمی ننوشته بودم.
ممنون مهربون.

دل آرام یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 19:41 http://delaramam.blogsky.com

یعنی خوشم میاد میلاد کلا دلش میخواد اذیت کنه

میلاد یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 20:46

دلارام منو اذیت ؟! واااااا چه حرفا (ایکون میلادی که شونه میندازه بالا و مثل این خانوم عشوه ای میگه ایش)

اذیت؟؟؟؟؟!!!!!
اونم کی ؟ میلااااااااااااااااااااااد؟!!!!!!!!

تیراژه یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 20:53 http://tirajehnote.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
حنانه ی فلوت زن عزیز دل مااااااا
بلاخره اومدی جانم؟
خوش برگشتی رفیق

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام تیراژه جان.
بلاخره اومدم!
مرسی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد